söndag 29 augusti 2010

Godkväll!? / Good evening!?

Hej!
Uschh har fortfarande ont i halsen, hoppas det blir bättre imorgon. Var i centrum med mamma några minuter över fyra (en snabbshopping). Och gissa vad?! Det var stängt! Så jag kunde inte köpa något idag:S Men jag hittade ett par otroligt söta örhängen på en sajt, som jag så gärna skulle vilja köpa. Men som jag inte har råd med, för att jag sparar:( Och så är det skola imorgon, gud vad helgen gick snabbt:( Jag har lång dag imorgon, det är typiskt: Måndag och Fredag är långa dagar:( Många ledsna gubbar:( Ska snart gå och lägga mig... Gonatt!

Hello!
 Ugh still have a sore throat, hope it gets better tomorrow. I was in town with my mom a few minutes over four (an fast shopping). And guess what?! It was closed! So I haven't bought anything today: S But I found a pair of cute earrings on one site, I want them so much. But I can't afford it, I am saving money:( And it is school tomorrow, the weekend went so fast:( I have a long day in school tomorrow, it is typical: Monday and Friday are long days in school:( Many sad figures:( I'm going to bed now. Good night!
SUPERDUPER Söta<3 / Super cute<3
Hittade här.
I found them here.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar