lördag 28 augusti 2010

Ny cyckel! / New bike!

Hej!
Förlåt för att jag inte lagt upp något inlägg tidigare idag men orkade bara inte:S Har varit och köpt cyckel och hjälm idag, det blev en svart cyckel med 7 växlar och en guldfärgad/svart hjälm. Det tog jättelång tid att välja cyckel men till slut så valde jag cycklen på bilden. Skönt att det är helg men kan inte sluta tänka på att skolan börjar om två dagar igen:P Måste göra läxor också:( Imorgon tror jag att jag ska till centrum och köpa lite kläder med mamma och hennes plånbok:P Jag lägger upp bilder på kläderna jag köper imorgon:)

Hi!
Sorry that I didn't put up a post a little earlier today but I didn't have time:S Have been out and bought the bicycle and a helmet today, I bought a black bicycle with 7 speeds and a gold / black helmet. It took a very long time to choose the bike but in the end, I chose the bikes in the picture. Nice that it is weekend but I could not stop thinking about that school starts in two days again: P Must do homework to:( Tomorrow I think I'm going to the town and buy some clothes with my mom and her wallet:P I'm going to put up pictures of the clothes I buy tomorrow:)
Cyckeln / The bike
Hjälmen / The helmet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar