fredag 27 augusti 2010

HELG! / WEEKEND!

Hej!
Idag ska vi äta kräftor:) Jag och min familj har inte ätit det i sommar så vi tänkte passa på nu:) Hade en jättelång dag i skolan idag men jag slutade med livet i behåll:) Har en kompis hemma hos mig så kan inte skriva så långt inlägg:) Men det är äntligen helg, helgen vi alla väntat på. Ska inte göra så mycket i helgen men ska kanske åka och köpa cyckel. Min cyckel gick sönder för några dagar sen och jag behöver verkligen en cyckel att cyckla på  till skolan:) Måste sluta:)
 PUSS

Hi!
Today we are going to eat craw fish:) Me and my family have not eaten it this summer so we thought to take the opportunity now:) I had a very long day at school today but I ended up alive. I have a friend home so I can't do any long text now. But it is at last weekend, the weekend we've been waiting for. I am not going to do so much this weekend but I might go and buy a new bike. My bicycle broke a few days ago and I really need a bike so I can cycling to school. Have to quit!
KISS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar