tisdag 24 augusti 2010

Hej!

Hej "alla" läsare!
Idag har jag varit på skolan eller egentligen inte på skolan för vi var på utflykt i rådsparken. Det var jättejobbigt att gå från skolan till rådsparken (har väldigt dålig kondition) men det var skönt när vi kom fram:) Sen satt vi och åt våran lunch och kollade på djuren. När vi åt våran lunch så hade vi en sån otur att 2 eller 3 getingar kom och var vid oss, säkert intresserade av mina goda kakor^^ Mina kompisar Frida och Amanda är jätterädda för getingar och sprang omkring och skrek:P Sen när de andra skulle gå hem så gick jag till biblioteket och lånade böcker med två kompisar. Jag tar väldigt lång tid på mig att välja bok och de blev nog lite irriterade på mig:P Men hittade 3 bra böcker till slut:) Ska upp och sträckläsa dem nu!

Bilder på djuren i rådsparken:


VÄRLDENS sötaste kaniner!!

Jättesöt katt som var jättegosig!
Det var lite svårt att få bra bilder^^
Kaninungarna var urgulliga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar