onsdag 8 september 2010

Hej:) / Hi!!

Hej!
Är med Amanda så skriver inget långt inlägg:) Vi har precis gjort läxan, man ska göra en dikt om sig själv och här kommer min:

Jag gillar musik och fik.
Jag är blond och gillar att vara i drömtillstånd.
Jag har grå-blå ögon på toppnivå.
Jag är normal men heter inte Blomdahl.
Jag gillar att sjunga och gunga.
Jag bor i en villa och brukar grilla.
Jag brukar gå på bio bredvid MIO.
Nu är dikten slut så njut.

HAHAHA!!!! Den blev jätterolig x)


Hi!
I'm with Amanda now som I'm not gonna put up a long post. Vi have just done our homework, it is a poem about ourselves. Here is mine:

I'm blonde and like to be in a dream state. 
I have gray-blue eyes at top level. 
I'm not normal but my aftername is not Blomdahl.
I like to sing and swing.  
I live in a house and usually grill.  
I usually go to the cinema next to the MIO.  
Now is the poem end so enjoy.
LOL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar