torsdag 2 september 2010

Hemma, igen... /Home, again...

Hej!
Är hemma igen från skolan. Trodde jag skulle kunna gå till skolan idag men när jag vaknade så var jag så förskyld och hade ont i halsen att jag inte orkade. Min halsonda har gått över men är fortfarande förskyld, du skulle höra mig prata, eller kanske inte x) Lyssnar på musik igen:)
Jag kommer varje vecka kanske någon gång mer, lägga upp en musikvideo som jag tycker är bra också. jag har tagit bort kategorin Coola saker. Ovanför varje inlägg med bra musik video ska jag skriva Bra Video:)

Hello!
 I'm home from school again. Thought I could go to school today but when I woke up I was so chilled out and had a sore throat that I couldn't. My throat has gone over a little, but I have still a cold, you should hear me talk, or maybe not x) Listening to music again) I will each week, maybe more sometime, upload a music video that I think is good also. I have removed the category Cool stuff. Above each post with a good music video should I write Good Video:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar