fredag 17 september 2010

Hej!

Sorry för att jag inte lagt ut ett inlägg på länge!! Har bara så jätte mycket på skolan nu! :( Fick mina mobilsmycken från Japan idag! De var jättefina och söta:) Har varit med Anna idag. Har inte gjort så mycket mera:) Ska snart gå och sova... Ska till stan imorrn och klippa mig! Haha, japp men det ska jag:P ska bara klippa topparna (vill tona men får inte för mamma), och jag kan inte skaffa ihop 700 kr tills imorgon:P


Sorry that I did not put out a post in a long time! Is just so very much at school now! :(Got my mobile jewelry from Japan today! They were really nice and cute:) Have been with Anna today. Have not done much more:) Will soon go and sleep ... Should go to the town tomorrow and cut me! Haha, yep but I will: P should just cut the tops (want to tone but I can't for my mom), and I can not get together 700 kr till tomorrow:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar