fredag 3 september 2010



Hej!
Klockan är 19.09. Jag lyssnar på ett underbarn som heter Maddi Jane hon är 12 år och är fantastisk på att sjunga:) Lägger upp videon sen:) Har haft en lång dag i skolan idag... På idrotten så skulle vi gå 3,5 kilometer, jag mådde inte så bra så jag frågade Matias (idrottsläraren) om jag kunde avstå från idrotten. Vet du vad han sa då?! Att jag ändå var tvungen att gå. Så jag gick tsm med Line (kompis) i det kalla vädret. Om jag blir sjuk igen så skyller jag på honom! ^.^ Gud vad skönt att det är helg!!! Ska kanske till stan imorgon elr på söndag:) Jag var i centrum idag och shoppade ett par jean, leggins och joggingbyxor:) Här kommer bilderna:

Hello! The time is 19:09. I'm listening to a prodigy named Maddie Jane she is 12 years old and is amazing at singing:) I'm going to upload video after this post:) I had had a long day at school today ... In sport, we were going to go 3.5 km, and I was not feeling so good, so I asked Matias (sport teacher) if I could give up sport today. You know what he said then?! The fact that I still had to go. So I went with with Line (friend) in the cold weather. If I get sick again I put the blame on him! ^. ^ ! Maybe tomorrow or Sunday I'm going to town:) I was at the town today and shopped a couple of jeans, ... don't now the name in English... and jogging pants:) Here are the pictures:
Adidas...
Fel håll men joggingbyxor... / Wrong way but jogging pants.

Jeans:) 
Leggins med skin på:P / Don't now the word in English... With leather on:)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar