tisdag 14 september 2010

Läxor gjorda! / Homework finished!

Hej!
Har precis gjort klart läxorna... Har gjort franska läxan också:

Bonjour, Je m'apelle Sofia. Comment tu t'appel? Oui, ça va, et voi?

Tror jag stavade rätt, rätta mig gärna:P

Skulle ha gjort dem igår men hittade en jättebra bok som jag inte kunde sluta att läsa:) Var en ganska kort dag idag, lite lagom:) Har inte så mycket att skriva, som sagt så läste jag en bok igår, den heter fallen ängel! Jag tyckte den var så bra att jag läste ut den samma dag som jag fick den!Väntar fortfarande på paketen från Melba.com och Strapya-world.com:) Hoppas dem kommer innan helgen! Det ena företaget (strapya-world) ligger i Japan så det kan ta lite tid innan det kommer till sverige:( Ska snart äta middag, tror det blir vanliga mackor...
Bonsoir, Salut!


Hi!
Have just finished my homework ... Have done my French too:
 

Bonjour, Je m'apelle Sofia. Comment tu t'appel? Oui, ça va, et voi?
 

I believe the correct spelling, correct me please: P
 

Would have made them yesterday but found a great book that I could not stop reading:) Take a relatively short day today, just in time a bit:) Have not much to write, as I said, I was reading a book yesterday, called the fallen angel ! I thought it was so good that I read out the same day I received it, still waiting for packages from Melba.com and Strapya-world.com:) Hope they will before the weekend! One company (strapya-world) is located in Japan so it may take some time before coming to Sweden:( Must have dinner soon, think it will be ordinary sandwiches ... 
Bonsoir, Salut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar