tisdag 9 november 2010

Amanda...

Hej!
Amanda och jag har bestämt att hon ska börja blogga här också! Så från och med nu så ska hon också blogga:)
Jag och Amanda har haft en händelserik dag idag :P Först så fick vi sluta en timme tidigare!! För att våran träslöjdslärare var sjuk... Sen så skulle vi ta bussen, till centrum för att lämna tillbaka filmerna vi lånade. Vi fick stå på busshållsplatsen i 15 min.. typ? sen så gick vi av på sördalavägen och gick resten av vägen till HEMMAKVÄLL. på vägen dit så var det så mkt slask så det läckte in i Amandas uggs :( Efter det så var vi så kalla så vi gick in på donken och köpte en varsin blåbärs och vanilj paj! Mmmm.... :) Sen var vi tvugna att gå hem i slasket och stormen... Som tur var så läckte det inte in i mina ugg's! (Sofias) När vi kom hem så satte vi oss framför tv:en och kollade på EMA's MTV, och vampire diaries:) Amanda skrek som en galning (jag har redan sett avsnitten)... Haha det var våran dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar