onsdag 10 november 2010

Hejhej!
Har nu kommit hem från skolan, slutade kl. 13.10 idag (tidigaste dagen i veckan)!
Dagen har väl varit okej. Hade SO som första lektion, vi fick en varsin text som vi skulle läsa men innan det så skulle vi gissa vad texten handlade om (med hjälp av rubriken) och sen skulle vi läsa den och sånt :\
Sen hade jag matte, NO och engelska. Efter det var det lunch (det blev ganska okej lunch faktiskt) och sen hade vi till sist idrott, som nt alls var jobbig, eftersom jag bara satt och tittade på (har typ gjort illa foten, gör jätteont när jag går).
Sedan så gick jag hem med Frida och när vi skulle gå olika vägar så halkade jag och ramlade i snön :P Så sprang i fatt Frida och gick en omväg ist. Och nu så sitter jag på mitt rum och är inne på fb.
Jag är som nt ensam hemma, vi håller på att göra om vårat badrum just så har några som är hemma men de ska typ gå nu, så blirhelt ensam :( Jag har väldigt stor fantasi så inbillar mig väldigt mkt, men är oftast hemma ensam så är nt lika knäpp längre :\ Jag vet att jag babblar på ganska mkt nu, men jag brukar göra det  :)

Skriver mer sen, ska typ äta lite mellis nu  ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar