tisdag 9 november 2010

Tjooo^^

Hejhej, Amanda här :) Det här är mitt första inlägg här på bloggen (om man nt räknar med gästinlägget för några månader sedan?).
Ni vet redan vad jag & Sofia har gjort idag, men ni vet nt vad jag har gjort efter att jag har varit hos Sofia (när jag kom hem :S)! Det är nt så intressant men jag åt middag, spagetti (stavning?) med köttfärssås (stavning?). Sen så tittade jag lite på TV och städade mitt rum (hade kläder i hela min soffa). Och nu så sitter jag och äter en kaka och lyssnar på mitt favoband THE SCRIPT :) jag älskar verkligen The Script, och då menar jag att jag ÄLSKAR!!!
I söndags så fick jag godisförbud (ville ha det) och ska ha det de senaste halvåret (till 6 maj 2011)! Och då får jag nt dricka läsk (får 100 kr extra) och då ingår julmust, jag får nt äta godis, såklart! sen lite andra saker oxå men kommer nt ihåg dem :S
Ikväll så ska jag nog ta en lång, varm dusch (ska tänka på att det är sååå kallt ute). Och sen ska jag nog ta det lungt och titta på Desperate Housewives och gosa lite med mina gerbiler, Sotis, Kitty & Mimmi ;D

Skriver mer imorrn, slutar 13.10 då, så hinner nog skriva lite :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar