fredag 12 november 2010

Äntligen HEEEELG :DD

Hejhej! Sitter just nu och lyssnar på SPOTIFY :D
Idag så  hade jag sovmorgon och började kl. 8.50 :) som första lektion hade vi matte, tror jag?!
Idag var det en av våra lääängsta dagar, vi slutar kl. 15.20 (Jag vet... hur kan man sluta sååå sent på FREDAGAR?!!). som tur var så hade min pappa utveckingsamtal med min lillasyster, Sara, kl. 15.00. så jag fick skjuts hem :) som sista lektion hade vi idrott :\ Då hade vi judo eller ngt liknande? Jag kunde nt vara med, för att jag har ont i foten och ont i knäna :P så jag fick tsm med Frida, Belle och Nike titta på när de andra gjorde masssor med övningar, i slutet av lektionen så fick alla (förutom vi fyra) "leka" ngt som hette "BULLDOG" och då så gör man illa sig JÄTTE enkelt (och då menar jag det, man ska hoppa på varandra och sånt). En kompis till mig stukade till och med foten :S

När jag kom hem så hadejag inget att göra så jag gjorde en drink till mig o min syrra! den var faktiskt jättegod och min syrra vill ha en till men  hon ska få det senare ikväll ;)

Ha det bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar