måndag 15 november 2010

Farmor :)

Hej! Sitter och gör läxan och är inne på fb! Idag så slutade vi 15.20 :( Aja, vi hade bild som sista lektion ;) då skulle vi rita ett ansikte med ögon, näsa, mun osv... Det var faktiskt gansksa roligt, och blev ganska nöjd faktiskt ;O Våra bildlärare skulle typ ha det till något :\

Min mamma ska åka till Helsingborg de senaste dagarna (det var någon jobb-sak) och då så ska våran farmor "ta hand" om oss (fast mest mina syskon) på morgonen, så imorrn har jag ingen sovmorgon :P men när jag kommer till skolan så har jag typ 1 timme på mig att göra vad jag vill på skolan :) det brukar oftast vara några kompisar där så har nog några att vara med, Frida kommer ju att gå med oss oxå så är nog med henne :D

Ska fortsätta med läxorna nu, så bye bye ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar