onsdag 3 november 2010

Tråkigt väder!!

Hej!
Det är jättetråkigt väder idag:/ Det regnar och blåser så att man tror att träden kommer att falla ner när som helst :S Har börjat bli lite höstdeppig, önskar att julen kommer snart!! Fast det gör ju den egentligen! Har köpt julklappar till mina finaste kompisar, fast jag tänker inte säga vad det är, om någon skulle få för sig att klicka sig in på min blogg:) Haha, jag brukar alltid att vara i Skåne och Småland vid jul men hoppas att vi ska göra ngt annat den är julen, som tex.. att åka till Rom med släkten!! :) Min mormor och hennes man Mats älskar Italien så vi kanske ska åka dit med dem:) Hoppas,Hoppas, hoppas!! Så vad gör ni idag? Jag skulle gå ut och fota lite men, men... på grund av det dåliga vädret blev det inte av:( Tror att jag ska sitta och tröst-titta på TV istället, det dåliga är att det är en vardag idag så det betyder inget bra på teven!! :/ Får väll kolla på någon talk show ist, kanske Tyra elr Rachael ray:) :O Förresten så ska jag göra en ny header!! Den kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar